Стійте на шляху до безпечної та комфортної їзди! Наша послуга розвалу та сходження відновить належний геометричний стан вашого авто, забезпечуючи рівномірний знос шин та стійкість на дорозі. Замовте послугу розвалу сходження вже зараз, і ваша поїздка стане ще безпечнішою та комфортнішою!
Передзвонюємо протягом 5хв.
Ознаки порушення регулювання розвалу сходження коліс авто
Маневреність та стійкість авто під час руху залежить від багатьох чинників. Якщо водій відчуває, що машину “веде” в одну сторону чи шини стираються нерівномірно, варто перевірити розвал сходження. Процедура діагностики важлива та необхідна, адже вона підвищує не лише комфорт, а й безпеку водія.
Одна з головних ознак, що дозволяє запідозрити необхідність проведення розвалу сходження, є “ведення” авто вліво чи вправо при незмінному рівному положенні керма. Але цей симптом не єдиний, тому звернутися в автосервіс саме за цією процедурою варто, коли:
- підвищується витрата палива – в середньому може бути на 8-12%;
- гальмування уповільнюється, а колеса відстають від поданого сигналу про зміну руху авто;
- на швидкості відчувається незвичне гудіння.
Коли слід виконати перевірку розвал-сходження
Звернутися на шиномонтаж для перевірки розвалу сходження варто не лише при виявленні ознак порушення його регулювання. Є ще кілька ситуацій, в яких це потрібно зробити:
- після сезонної заміни шин, адже діаметр коліс може змінитися чи збитися через проведені монтажні роботи;
- після потрапляння в ДТП, навіть якщо пошкодження незначні;
- після наїзду на яму чи перешкоду;
- після ремонту ходової системи, бо це теж може впливати на розвал сходження.
Також виробники рекомендують проводити обслуговування розвалу сходження не рідше кожних 15 000 пробігу для вітчизняних авто та 30 000 для імпортних автомобілів.
Етапи регулювання розвалу сходження (діагностика)
Процедура регулювання розвалу сходження проводиться в кілька етапів. Надзвичайно важливе повне їх дотримання, адже від цього залежить безпека експлуатації авто. Виконується все в наступній послідовності:
- Тестування ходової частини, підвіски, оскільки це важливо для регулювання розвалу сходження, та стану шин.
- Вимір геометрії коліс та порівняння показників з рекомендованими виробниками.
- Безпосереднє регулювання розвалу сходження на спеціальному обладнанні. На цьому етапі виконується корекція на одній вісі чи двох осях.
- Контрольне тестування, щоб переконатися, чи все виконано якісно та чи не залишилося проблем, які потрібно усунути.
Професійне обладнання розвалу сходження 3D м. Львів
Для діагностики розвалу сходження, а також його регулювання потрібне професійне обладнання, і саме таке є у в компанії Стрик. Наші майстри на СТО якісно та оперативно проведуть цю процедуру, щоб забезпечити керованість автомобіля.
Автосервіс оснащений спеціальними 3D-стендами. Таке обладнання є високоточним, адже засноване на комп’ютерних технологіях. Стенд дозволяє надавати послуги з регулювання коліс швидко та якісно, при цьому майстер затрачатиме мінімум зусиль. А головне – обладнання виготовлене за бездротовими технологіями, тому це надзвичайно зручно.
Звертайтеся до нас онлайн чи за телефоном, щоб скористатися регулювання розвалу сходження, заміною запчастин чи ремонтом авто. Професійність та якість гарантуємо.
Ціни на розвал-сходження
Вид послуги | Ціна (грн) | Примітки |
Стандартне розвал-сходження (1 вісь) | 400 – 800 | Залежить від типу автомобіля |
Стандартне розвал-сходження (обидві вісі) | 800 – 1,500 | |
Регулювання східного кута коліс | 300 – 600 | Часто входить до комплексу обслуговування |
Комплексне розвал-сходження + діагностика | 1,000 – 2,000 | Включає перевірку та налаштування всіх компонентів |
Виправлення після аварійного стану | 1,200 – 2,500 | Залежить від ступеня пошкоджень |
Розвал-сходження для легкових автомобілів | 800 – 1,500 | |
Розвал-сходження для позашляховиків/вантажівок | 1,200 – 2,500 | |
Перевірка та калібрування системи адаптивного круїз-контролю | 500 – 1,000 | Включає додаткові роботи з налаштування системи |
Найпоширеніші запитання
Ознаки неправильного розвалу сходження можуть включати нерівномірний знос шин (наприклад, одна сторона шини зноситься швидше, ніж інша), відхилення автомобіля від курсу при руху, або неприродний шум чи вібрацію під час їзди.