Хочеш зробити свій автомобіль сильнішим та ефективнішим? Рекомендуємо замовити послугу ремонту турбіни вже сьогодні, а через кілька тижнів ви відчуєте кращу потужність та вищу продуктивность вашого авто. Наші професіонали готові забезпечити вас кращою турбіною яка вийшла з ладу! Однозначно працюємо на результат, тож запропонуємо оптимальні рішення вашої проблеми.
Робіть вашу поїздку ще цікавішою – не відмовляйте собі у задоволенні їздити потужно – замовте професійний ремонт турбін у Львові вже зараз!
Передзвонюємо протягом 5хв.
Типи турбін, які ми ремонтуємо у Львові
Наші майстри з легкістю зможуть відремонтувати будь-який тип турбіни для легкових та вантажних автомобілів, враховуючи різноманітні моделі, марки і призначення авто:
- передувні;
- зі змінною геометрією;
- з електронним управлінням;
- спеціальні системи з кількома турбінами;
- інші менш популярні види турбокомпресорів.
Діагностика турбіни у Львові
Ми надаємо послуги з будь-якого виду діагностики автомобільних турбокомпресорів у зручний для клієнта час та за доступною ціною. Тип діагностики зазвичай визначають наші майстри, які потім її проводять.
Це може бути один з наступних різновидів:
- Діагностика без зняття турбіни. Вона проводиться відразу на самій автівці й триває всього на всього 15-20 хвилин. Як виглядає увесь процес? Через діагностичний роз’єм підключають спеціальний сканер, через який спеціалісти порівнюють на екрані фактичні параметри наддува турбін та нормальні параметри. Також наші майстри звіряють відповідність швидкості набору тиску турбокомпресора до її реального тиску. Ця процедура дозволяє оцінити роботу системи наддуву. Таким чином ми отримуємо інформацію щодо справності турбіни, герметичності системи наддуву та правильності управління.
- Візуальна діагностика. Ця процедура проводиться ще швидше, ніж попередній варіант. Інколи її може навіть проводити сам водій. Що характерне для цієї діагностики? Зазвичай у цю процедуру входять дії з перевірки цілісності вала турбіни, холодної частини, равлика, крила турбін та наявності потьоків машинної оливи.
- Діагностика за допомогою турбогенератора. Її призначають спеціально для перевірки герметичності інтеркулера та патрубків. Майстри одразу під’єднують до турбіни димогенератор. У разі виявлення негерметичності якоїсь деталі, це одразу стає помітно.
- Діагностика на стенді. У цьому випадку турбіну одразу знімають з автівки та встановлюють на стенд для подальшої діагностики. Під час процедури перевіряються її робочі характеристики (наприклад, при діагностиці турбіни зі змінною геометрією обов’язково дивляться на її регулювання). Також ретельно перевіряють наявність потьоків машинної оливи, адже ця діагностика проводиться під її тиском.
Ознаки поломки турбіни
Може трапитися так, що турбокомпрессор вашого авто зламався. І на це може бути кілька причин. Проблеми можуть виникнути через забруднену машинну оливу, пропускання повітря між двигуном та компресором або ж будь-яку іншу.
Запевняємо, що ознаки поломки завжди будуть однакові при цій проблемі.
Нижче можете з ними ознайомитися:
- Раптова поява будь-яких звуків, нехарактерних для нормальної роботи турбіни (свист, писк, вереск, скрегіт, шелест, стук, пшикання або шипіння, тощо);
- Погіршення динаміки та зниження тяги ДВС;
- Надто довге набирання обертів двигуном та його нестабільна робота на холостому ходу;
- Надмірна витрата машинної оливи;
- Запах горілої машинної оливи;
- Димний вихлоп синього, білого або чорного кольору.
Помітивши хоч один з цих симптомів, краще зверніться за допомогою до працівників однієї з наших СТО. Не зволікайте, адже затягування діагностики та ремонту турбіни може призвести до серйозних пошкоджень двигуна. А чим довше ви не відвідуєте СТО, тим гірша ситуація буде із двигуном.
Обладнання яке ми використовуємо для ремонту турбіни
Усі наші майстри з ремонту турбін, мають у своєму розпорядженні сучасне професійне обладнання та діагностичні прилади високого рівня якості. Завдяки ним можуть ефективно діагностувати та ремонтувати автомобільні турбіни.
Одним з найважливіших механізмів є стенд, за допомогою якого проводиться один з видів діагностики турбіни. Ним через пульт керує оператор та знімає показники з приладової панелі.
Також стенд використовують для:
- налаштування показників ротора;
- налаштування функціональності та коригування роботи клапана керування (актуатора) ;
- перевірки, калібрування, налаштування та тестування пневмоприводу;
- тестування електроприводів;
- оновлення бази даних двигуна.
Крім нього, працівники використовують під час своєї роботи різноманітні інструменти для розбирання турбокомпресора та вилучення вузла корпусу, а також балансувальні станки, тестувальне обладнання для виявлення потьоків машинної оливи, піскоструминний станок для ефективного очищення металевих деталей. Часто під час діагностики керуються тестером актуатора для налаштування та аналізу блоку керування агрегату.
Етапи реставрації турбін у Львові
Ми ремонтуємо турбіни вміло та дуже якісно. Їх реставрація у наших майстернях завжди складається з таких етапів:
- Демонтаж турбокомпрессора для проведення подальших ремонтних робіт;
- Повний розбір вузла для виявлення дефектів та очищення;
- Дефектація та очистка від олії, бруда та іржі;
- Промивка картриджа, охолоджувальних та олійних каналів;
- Позбавлення дефектів: шліфування та балансування валу, хонінгування корпусу та піскоструминне очищення деталей;
- Заміна несправних деталей на нові якісні запчастини.
Заводський ремонт турбіни усіх марок та моделей
Усі автосервіси нашої компанії Стрик у Львові є справжнісінькими заводами з ремонту автомобільних турбін усіх марок та моделей і не тільки.
Наші кваліфіковані фахівці працюють на професійному обладнанні заводського рівня якості, що завжди призводить до чудового результату. Крім цього, наші спеціалісти нададуть вам корисні поради з обслуговування та експлуатації, аби не допустити пошкоджень турбіни в майбутньому.
Ціни на ремонт турбін Львів
Вид послуги | Ціна (грн) | Примітки |
Діагностика турбіни | 800 – 1,500 | Перевірка стану турбонагнітача |
Ремонт або заміна підшипників | 2,000 – 4,500 | Заміна підшипників та балансування |
Ремонт або заміна компресорного колеса | 3,000 – 6,000 | Ремонт або заміна компресорного колеса |
Ремонт або заміна турбінного вала | 3,500 – 7,500 | Заміна або ремонт турбінного вала |
Ремонт або заміна вхідного та вихідного фланців | 2,500 – 5,000 | Якісний ремонт фланців |
Чищення турбони | 1,500 – 3,000 | Хімічне чи механічне очищення |