Офісний переїзд Львів

Переїзд офісу — це важливий крок у житті будь-якої компанії. Ми розуміємо це і готові зробити процес переїзду легким та ефективним для вас. Наша команда професіоналів забезпечить безперебійний перехід, включаючи упаковку, перевезення та розпакування, щоб ви могли швидко повернутися до бізнесу. Довірте свій успішний переїзд нам.

Передзвонюємо протягом 5хв.

    офісний переїзд львів

    Замовити переїзд офісу під ключ

    Переїзд офісу – це важливий і відповідальний етап для компанії будь-якого масштабу. Причиною для релокації можуть слугувати різні фактори, однак вимоги до нього зазвичай однакові. Зокрема, оперативність, мінімізація ризиків пошкодження обладнання, комфорт працівників та можливість якомога скоріше розпочати діяльність на новому місці. Справа дійсно нелегка, але якщо скористатися професійними послугами, то її можна зробити швидко та «безболісно». Команда фахівців Стрик організує всі етапи: від упаковки меблів та техніки до розвантаження та збирання на новому місці, щоб клієнти могли швидко повернутися до роботи. Особливість – пропонуємо формат «під ключ» з повним делегуванням всіх процесів, що пов’язані із перевезенням на мувінгову компанію. Таким чином ані вам, ані співробітникам офісу не потрібно займатись пакуванням та перейматись за цілісність речей.

    Послуги з офісного переїзду у Львові

    Офіс – це велика кількість корпусних та м’яких меблів, комп’ютерної та спеціалізованої техніки, документів тощо. Їхнє транспортування потребує особливої уваги та професійного підходу.

    Якщо переїзд терміновий, він може спровокувати справжній хаос. Найчастіше це відображається на пакуванні – співробітники поспіхом складають речі, надійно не ущільнюючі та не маркуючи їх. Результат – пошкоджене майно та складнощі з розбиранням коробок та пошуком предметів найпершої потреби на новому місці. Фахівці Стрик мають досвід у релокації в короткі терміни, тому оперативно та структуровано беруться за справу.

    Додатково перешкоджати процесу переїзду можуть обмежені простори: вузькі сходи, звичайні пасажирські ліфти, маленькі коридори тощо. Вони ускладнюють процес завантаження та розвантаження меблів. Адже можна пошкодити не лише майно, а й інтер’єр. Досвідчені вантажники знають, як цьому запобігти.

    Якщо новий офіс має меншу площу, тут точно необхідні послуги професіоналів. Спеціалісти Стрік зможуть оптимально розмістити меблі та техніку, якісно використовуючи простір для комфорту співробітників замовника. Крім того, багаторічний досвід дозволить встановлювати обладнання у правильному порядку, щоб не створювати «затори».

    Етапи переїзду офісу

    Послуга «переїзд офісу під ключ» складається з дев’яти етапів. Весь процес релокації зі Стрик виглядає таким чином:

    1. Заповнення заявки на офісний переїзд, в якій зазначаються основні дані, зокрема кількість робочих місць, наявність сейфів, техніки тощо.
    2. Проведення оцінки очікуваного обсягу робіт для точного планування та організації релокації.
    3. Узгодження всіх процесів з клієнтом, оформлення та підписання договору, а також складання докладного плану переїзду.
    4. Доставлення упаковочного матеріалу (повітряно-пухирчаста плівка, коробки, палети), відключення обладнання та інші підготовчі заходи перед транспортуванням.
    5. Розбирання меблів та техніки, їх упакування та маркування для подальшого перевезення.
    6. Розміщення офісного майна в транспорті, фіксація його ременями до стінок фургона для безпечного вантажоперевезення за новою адресою.
    7. Транспортування офісного майна до нового приміщення та подальше його розвантаження.
    8. Розпакування речей та їхнє розміщення в новому офісі відповідно до плану, наданого замовником.

    Відповідальний співробітник офісу може супроводжувати мувінговий фургон на своєму авто або поїхати з нами. Головне – заздалегідь попередити про кількість супроводжуючих осіб.

    Особливості офісного переїзду з професіоналами

    Самостійний переїзд – не найкраща ідея для бізнесу. Адже все потрібно зробити швидко, щоб офіс зміг працювати вже на наступний день, та якісно, щоб не пошкодити обладнання та уникнути додаткових витрат. Саме тому підприємці звертаються до мувінгової компанії Стрик.

    Наші переваги:

    • досвід та професіоналізм – команда багато років працює у сфері організації релокації офісів і відповідає найвищим стандартам якості;
    • ретельне планування – розробляємо докладний план переїзду, щоб забезпечити безперебійну роботу офісу та максимально зменшити час простою;
    • безпека – гарантуємо захист вашого обладнання та документів під час перенесення вантажниками до фургона та транспортування за новою адресою;
    • швидкість та ефективність – здійснюємо переїзд офісу у найкоротші терміни, щоб ви могли оперативно продовжити роботу;
    • індивідуальний підхід – прислухаємося до ваших побажань та потреб, щоб надати послуги, які відповідають саме вашому бізнесу.

    Щоб замовити послугу, залиште контактні дані в електронній формі на сайті. Протягом п’яти хвилин наш менеджер зв’яжеться для консультації та оформлення замовлення. Вартість переїзду залежить від квадратури офісу та особливостей майбутніх робіт. Усі подробиці можна дізнатись в менеджерів.

    Ми в Месенджерах

    Ми в Соціальних мережах

    офісний переїзд львів ціна

    Ціни на офісний переїзд у Львові

    Вид послуги / МаршрутЦіна (грн/м³)Ціна (грн/виїзд)Примітки
    – Локальні переїзди (до 20 км)500 – 1,0002,000 – 4,000
    Перевезення в межах міста
    – Міжміські переїзди (до 100 км)1,000 – 2,0004,000 – 8,000
    Перевезення до сусідніх міст
    – Далекі міжміські переїзди (100-300 км)2,000 – 3,5008,000 – 15,000
    Перевезення на великі відстані